2009-01-03

natt!!


Halloj på er!!
Sitter i köket & kl är 02.03 & jag kan inte sova!!!!!!!!
När jag vaknade i morse så var förkylningen tillbaka så hela dagen har jag knaprat alvedon & strepsil *SUCK* men vi var ner till stan på dagen & köpte mig ett par nya termobraller eftersom vi ska till Lillebror imorgon & åka skridskor på dammen så behövde jag ett par nya heltenkelt!!Ja ni vet hur det är när kroppen inte vill men huvudet orkar.. jag var helt slut när jag kom hem.. men då skulle ju byxorna provas så ut till skridskobanan & lät barna åka runt lite.. Den jag hade roligas åt var nog Bella,, hon vart skit sne när barnen åkte ifrån henne så när hon väl fick tag i dem så drog hon dem i jackorna för att de skulle stanna,, ha ha ja det var inte lätt eftersom hon såg ut som Bami på hal is åxå..
När vi kom in igen då kom febern som ett glatt brev på posten.. så jag gick & la mig samtidigt som Vilma & jag somna först *JIPPI* Jag vann* med följ att jag har sovit mellan 20.00 & 00.30 så trött är jag inte.. Men ajg har läst ut näst sista boken i triologin Eragon ikväll!! Tack & lov att min kära mamma hade berättat att det blev en fjärde bok annars hade jag nog skrikit rakt ut de sista fyra sidorna.. men det är som Camilla Läckbergs sista bok den vart jag riktigt uppretad på *ARG* men jag hoppas att båda författarna jobbar på nu för jag vill veta hur det går!!!!
Jag ska nu dricka upp min the kopp med mjölk & honung så jag kan krypa till sängs igen.. he en bra dag på er alla!!
kram Bettan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
hoppas att du har pignat till så att ni kan komma med skridskor korv och allt som hör till våra utekvällat.... Glömde visst öl och vin det är ju också viktiga tillbehör till dessa kvällar i eldens sken fårskinnen hör också till och yllebyxor... vi ses!

Anonym sa...

Nice dog, I like German Sheppers. Michael