2008-09-23

Kaos!!


Alla mornar hos mig är förknippat med kaos, men idag tror jag det tog priset..

Det började med att jag försov mig, sen skulle vi bråka om frukosten, 2 barn en förvirrad mamma & tre cyklar ja ni förstår själva hur den resan gick... & igår kväll så berättade Vilma för pappa Jonas att det gjorde ont när hon kissade så jag hade lite bråttom att komma hem från skolan så jag fick en tid till vårdcentralen... men naturligtvis så stötte jag på varenda TREVLIG granne på hela vårat område, en pratstund här & där gjorde att kl han bli 9:20 innan jag fick tag i v.centralen då hade jag hunnit med att ta en promenad runt fotbollsplanen med Bella... väl sköterskan i luren så var hon otrevlig (underbar dag kände jag då). Fick en tid till 13.20 men då ska vi till labbet innan & kissa i lilla burken som Vilma bara hatar *suck* samt ett litet stick i fingret som hon hatar ännu mer *toppen dag* till på köpet så har jag ett viktigt möte med min chef Hasse där vi ska prata om alla PROBLEM på företaget där jag är anställd.
Där efter ska jag på möte hos Unicall med våran nya personalchef för att prata om exakt samma saker.. sen börjar den ordinarie arberstiden & jagslutar kl 21.00 ikväll *jippi*
Så mellan 15.00-15.45 möte hos Hasse 15.50-? möte unicall
Min chef tror ialla fall att vi är sprinter löpare från Brogatan till drottninggatan på 5 min!!!
Kolla mig i nästa OS jag kommer ha en hedersplats,,, kanske kan bli sponsrad av Nike, adidas m.m
Jag får nog börja förbereda mig för att börja min dag ;) hitta ansiktet i sminkburken samt fixa till trasselboet på huvudet!!
Jag hoppas att ni alla får en LUGN dag & att allt fungerar smärtfritt för er!!! Kanske jag orkar betätta hur resten av dagen fortlöpte, men ha inga stora förhoppningar, antagligen kommer jag hem som ett kolli!!!

Kram Bettan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!! Härlig morgon. jag är inte avensjul alls. Du kommer absolut ha en plats i OS och jag är ditt största fan.

Anonym sa...

Hejsan, du fick till det till sist....

Anonym sa...

Välkommen i bloggvärlden! Ska bli intressant att se vad du hittar på här.. Kram Pia
www.anjocapi.blogg.se