2008-09-26

Farmor Lisa 25/9-08.

Igår kväll så tog min Farmor sitt sista andetag. Hon finns nu inte här hos oss, men jag är övertygad om att hon finns runt oss svävand fri som vinden. Det jag vet är att hon inte har ont!
Det hade varit en fin stund & det hade varit väldigt lugnt.
Jag har inte gråtigt än för jag vet att hon har det bra nu, jag var så orolig att hon skulle plågas en längre period. Men att veta att mina nära & kära som redan gått över till den andra sidan tog emot henne med öppna armar och välkomnade henne! De leder henne på rätt väg så hon inte förvillar sig i ljuset.
Men jag saknar henne redan, hon betydde mycket för mig. Hon har ju hjälpt mina föräldrar till att forma mig till den jag är idag! Hos henne stog dörren alltid öppen & vi fick komma och gå som vi ville. Köttbullarnas okrönta drottning. Hon hade många strängar på sin lyra.
Jag kommer alltid att älska dig farmor Lisa vila i frid!!

kram Bettan

1 kommentar:

Anonym sa...

Så ledsen jag blev då jag läste om din farmor.. Tänker på er! Kram!