2008-09-24

Farmor Lisa!!

Förmiddagen gick åt till att oroa mig över farmor hon är riktigt dålig nu. Det bestämdes att jag & Jonas med barn skulle åka ner till henne. Jag satt i ett par timmar med henne samt mina kusiner som åxå hade kommit ner för att få lite tid med henne. Hon tittar inte på oss, tala kan hon inte, andas tungt. Jag skulle vilja hjälpa henne på något sätt, men det jag kunde göra var att sitta där fukta munnen men vatten samt hålla i henne. Prata om allt möjligt har jag åxå gjort & jag hoppas att hon lyssnade & förstog. Pappa ska vara hos henne i natt så jag vet att hon inte är själv. Jag hoppas att det blir en lugn natt så att både farmor & pappa får sova lite granna.
Jag själv ska åxå plocka ur linserna & hoppa i sängen för att ta en tur till John Blund.
Imorgon är första körningen på trafikskolan,, lite nervös är jag allt men det gå nog bra om alla bara håller sig inne..
Sov Gott

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman, Jag hoppas att det kommer gå bra med din farmor.
Lycka till med körningen!! Stor kram