2008-09-22

Alla har en blogg!

Ja då var det min tur att skaffa en blogg. Jag tror att de flesta jag känner har en egen sida, min morgon börjar med att jag läser alla andras bloggar så jag tänkte att någon kanske undrar hur min dag/ vecka har varit! Bettan heter jag, 31 år, gift med Jonas har två barn i åldrarna 11 & 6 år. Hund har vi åxå vars namn börjar på B & slutar på ella. Jag själv jobbar som säljare till Norge.
Vi äger ett radhus som alltid är i ständig renovering. Vi börjar lite här & där men vi blir aldrig klara känns det som..lite kort om mig, hoppas ni lär känna mig under resans gång.

2 kommentarer:

Louise sa...

Ha jag hittade den utan adress! För det värkar som att du råkade glömma det i mitt mail!! Nu ska jag själv blogga lite! Ha det bra kram SysterYster!

Anonym sa...

Aldrig färdig, känner igen det. Samma här....men det är alltid roligt att börja med något nytt. Puss