2009-12-14

Vitt lapp mögel...

Ja här snöar det äntligen!! :) som vi har väntat på detta, så det var två barn som hoppa upp ur sängarna i morse :)

Jag själv har hunnit med mycket innan kl ens var 9.30... Jag har kört Jonas till jobbet, varit ute med vovven, ätit frukost, kört barna till skolan, besiktigat bilen & sedan varit till tippen med lite skräp ;)
Så nu tycker jag nog att jag är värd en kopp th'e i min ensamhet innan det är dags att promenera med alla tre vovvarna (grannarna jobbar idag) sedan ska jag ner till stan för att möta upp Mia & ha en trevlig lunch med henne :)

Ja sen är det ju möte på skolan idag.. Kalles dyslexi utredning är ju klar & idag så ska vi få veta hur de tänker lägga upp skolarbetet för honom :)

Så ni hör... det är en del på schemat idag åxå ;)
ha nu en underbar dag & låt detta vita lapp mögel lägga sig i hela landet :)

Inga kommentarer: