2009-12-22

Kärleken frodas......

Ja idag skulle jag & mina två moster baka pepparkakor... Men granntjejerna ringde & frågade om Vilma ville följa med... döm om min förvåning när stora killen Kalle vrålar att han ville följa med... Men sen kom förklaringen,,,, Han är ju lite förtjust i den ena granntjejen & passade på att få umgås med henne en liten stund,, fast han var tvungen att ta hand om lilla syrran ;) Nu har jag ju vetat ganska länge att han tycker hon är söt.. men jag trodde liksom att han lagt ner henne totalt & hade en ny flamma på gång... Men tydligen hoppar det lilla hjärtat till lite extra när han får syn på henne!! :)
Så som en gullig mamma jag är har jag lovat att vi ska fika ute på gården med ljus, varm oboy, mackor & massa filtar att vira in oss i :)

Ska försöka ta lite kort på barnen när de kommer tillbaka från backen...
Men nu är det nog dags att göra lite mackor så de är klara när de kommer tillbax ;)

Ha en underbar dag i kylan :)
kram Bettan

Inga kommentarer: