2009-12-15

***Vad gör man med snön?*****

Ja en snögubbe kommer det defenitift bli :) kanske en ljuslyckta åxå :)
Det är nog bara jag på min gård (förutom barnen) som bara älskar när första snön kommer :) Allt blir så ljust & man känner att julen är på gång.
***********************************************************************************
Idag var jag till skolan flera gånger i morse, först körde jag mina barn för det är ju teknikpysseldag på skolan idag,,, så Kalle hade med sig en gammal plattskärm & min älskade hårtork för att skruva isär & kolla hur de funkade!! Jag har fått en ny fin hårtork av min mormor men den gamla var det något visst med,, vi har ju delat så många år ihop :( Ja ja tillbaks till alla körningar... när jag kom hem till parkeringen hittade jag grannkillen & han var JÄTTE sen för att han inte hade hittat nyckel till utterdörren & hade då inte kunnat låsa.. men hans pappa hade visst en reservnyckel så det hade ordnat sig.. men han var så sen så jag körde honom till skolan :) sen var det hem & släppa ut vilddjuret Bella som är helt tokig i snö :)
Vi skotta runt gården & sedan tog vi en kissrunda :)
Förmiddagen sökte jag lite jobb & passa på att sova middag ;) så nu måste jag nog ta tag i livet då jag snart ska hämta barn & baka pepparkaker med dem :)

********så tjingeling & hoppas du njuter av snön lika mycket som jag**************

3 kommentarer:

Michael sa...

Hi Bettan,

Hope all is ok for you and your husband!
Dikke kus, Michael

Pia sa...

Japp, jag älskar snön!!
Sv: Va?? är du tandsköterska? Det hade jag ingen aaaaning om.. :o)
Krama alla från oss!!

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Hej själv! :D