2009-12-22

2 inlägget på en dag!!! otroligt men sant :)


Kalle & Chrisopher spelar tv-spel.. spelets titel håller jag hemligt då hans mamma kan råka läsa här ;)


Emma, Vilma & Sophi bakar pepparkakor :)


Kalle, Sophia & Vilma är i full gång :)


På denna stol stog Christopher & bakade,,, visst var jag smart som har svarta överdrag på stolarna ;)


Jonas & Bella tyckte bara vi var jobbiga & tog en paus på soffan :)

Ja så var denna dag till ända :) mycket har vi uträttat...
Kalle fick vi hämta i pulkabacken med bilen då han hade stilat för Sophia & slagit i ena knät i en sten...
Bakat pepparkakor, med hela flocken :)
Varit & handlat (jag & Kalle) & han diskutera livet & hur det är att vara kär :)
Bakat julgodis (ischoklad med smak av after eight, polkagrisar)
Face bookat & slutligen avrunda med ett blogginlägg... ja nu tycker nog jag att jag får gå & sova :)
God natt i alla stugor & sov gott ;)

Inga kommentarer: