2009-04-26

Tapeter i all ära!!

Men just nu funderar jag på om det inte är helt okej med spacklade väggar & halvdassiga lister!!!
I ett par dagar har vi åkt runt & kollat på tapeter till vårat "gigantiska" sovrum..
Men jag känner att jag hittar inte den där!! Ni vet den som man bara vill ta med hem & hänga upp & vara nöjd med...
Kanske är det för att jag inte kan bestämma mig för om jag vill ha tonerna grått, svart & vitt eller brunt, beigt & guld?????????
Tapeten ska ju sitta ett par år ialla fall,,, hi hi,,, så den här gången måste det stämma till 100%......
Ja jag har ju lite tid på mig då vi inte har fått fast färgen i taket än... & listerna är inte målade heller så jag kan vänta till imorgon...
Men tipps & ide'er mottages tacksamt..
Jag hoppas att din helg har varit bra & att du fått mycket sol...
Hemma påvar gata har vi ju haft den berömda vårstädet på gården *JIPPI*
Det hände inget kul att berätta.. ja vi hade ju lite grann fest på kvällen, men den var lugn & städad..
Kalle har varit på sin första scout kollo!!! Honom hemtade vi i sön förmiddag hoppande på en fot & stödde sig på en gren (vandringsstav)!! De hade visst lekt en lek som hette Generalen & Kalle hade rusat omkring & naturligtvis stukat foten *stackarn* men han har haft det bra & vill åka iväg på nästa omgång med!!!
Nu ska jag skicka mail till min pappa som imorgon bitti fyller 51år.
Men jag skickar iväg ett stort GRATTIS här åxå..
SÅ ha den äran på födelsedagen pappa önskar alla tokar i Karlstad..
nu ska jag sova!!! & drömma om hur mitt sovrum ska bli!!!
Natti natti

Inga kommentarer: