2009-04-06

Helgen är över.....

Jaha då kan jag glatt meddela att huset som var städat måste göras om igen *SUCK*
Men alltid possitivt att ha något att göra...
Men ett rum är städat & klart!!! Det är INGENMANSLAND där hela fam. hjälptes åt!!!!
Att det blev så är för att i lördags hade vi loppmarknad här på gården... & jag fick köpa en hyllsektion med trådbackar (Ikea) av en granne för endast 200:- så KÖPT skrek jag!!!! Garderoben i garderoben har nu fått flytta ut på tomten (i väntan på sista resan till soptippen) för plats åt den nya smarta lösningen... DET BLEV KANONBRA. Tillok med Vilma sa att ni hittar hon sina saker & det kommer bli lätt att städa själv!!!!!
Men Vilma fick vi säga till på skarpen i lör.. hon shoppade som en tok!!!! Vi fick ta hennes plånbok så hon inte gjorde av med alla pengar..
Sen på kvällen kom ett par kompisar för att dricka lite vin/öl & sov kvar till sön...
Så det är riktigt skönt med vardag idag känner jag!!!
& idag ska jag forsätta om nu bara orken inbefinner sig..
Ha en underbar dag i solen & njut!!!!!
Kram Bettan

Inga kommentarer: