2009-04-03

Städat & klart!!!

Jag & Jonas har gjort ett ryckande & städat nästan hela huset.. Ja det som är kvar är hallen på bottenvåningen som vi säger är "Ingensmansland"
Men när Vilma kommer hem så ska jag be om hjälp att plocka bort vinterkläderna & dra fram våren i hallen...
Men jag kanske måste ringa "Rent hus" så de får komma & kolla på specktaklet innan jag sanerar!!!!
Passar på att slöa lite innan Jonas kommer hem med barnen & kollar runt på bloggarna jag följer varje morgon...Så th'e koppen står framför mig & doftar underbart..

Men jag måste nog gå in i Kalles rum & göra en om möblering så han slipper ha en stor madrass mitt på golvet... Men det är så tråkigt så jag väntar kanske en liten stund till.. Borde gå ut i solen & njuta av våren....

kanske hörs vi senare..
Puss Bettan

1 kommentar:

Pia sa...

Har äntligen hittat avslappningsskivan så den kommer med posten endera dagen!!! Om du fortfarande behöver den??!! ;o)
Kram på er!