2011-01-23

hänt en del :)

Ja tiden går så fort.... men vi har hunnit med att avverka både jul & nyår :))
Jag fick ju världens bästa julklapp dagen innan julafton.. Jag har fått jobb!!!
Så där av min frånvaro! De senaste veckorna har varit fulla med jobb & ny info som skulle matas in i skallen!
Men nu börjar jag känna mig på banan & mitt gamla liv börjar göra sig på mint!! Tex.. tvätta, städa m.m det har liksom hamnat i skymundan :( men nu är det ordning på torpet igen! Men hu vad man blir lat av att bara gå hemma... man skjuter ju upp allt till dagen därpå...Men nu är det slut med det!! Dax att få nya rutiner & få dem att fungera!

Sedan har det ju varit ganska rörigt på gården där vi bor nu ett tag :( vi har ett par tråkiga kjärringar som springer runt i stugorna & sprider ut lögner & annan skit om mig & min man!! Men tack å lov finns det vettigt folk åxå & de är guld värda!!!
Tyvärr har detta resulterat i att man känner sig ganska otrygg att låta barnen vara här ute & leka!! Den ena av dessa kärringar äter ju medicin för att tygla sitt humör!!
Så en del polisanmälningar har det blivit det sista..&.. tyvärr antagligen inte den sista heller eftersom de inte förstår att det de sysslar med är olagligt!!

Men men... inte är det någon ide' att gräma sig över idioter...
Bara att gilla läget & inse att de som syndar blir straffade i sinnom tid :)
Nu är det dax att förbereda sig för arbetsdagen imorgon :))
kramar till er alla :))

Inga kommentarer: