2010-05-06

Mycket längesedan :(

Halloj!!
Ursäkta att jag varit borta ett tag, men det har varit lite rörigt runt mig så då har bloggen hamnat lägnst ner på att göra listan & ofta har den inte hunnits med :(
Men nu ska jag skärpa mig så gott det går ;)
Här rullar livet på precis som det ska :)
Barnen går i skolan & deras fröknar ska ha en stor kram för att de orkar :))
Jonas & jag är fortfarande arbetslösa men har fått jobb nu till sommaren... vilket är lite typiskt!! Vi duger till att arbeta när de ordinarie är på semester :(
Men jag är mycket tacksam för att jag får jobba lite & får en vanlig lön :))
Sommaren är på ingång!!! Blommorna blommar & solen tittar fram då & då så inte ska man klaga!!
Snart är det dags att cykla iväg & hämta lilltjejen på skolan & förbereda för att åka ner till mor & far ikväll :)
Vi ska nämligen hämta svärmor som har varit inlagd på Sahlgrenska i 2 ½ vecka,,, men nu vill hon hem ilket jag förstår :)
Undertiden ska barnen & Bella vara hos mormor & morfar, för att sedan följa med ner till gammelmormor som fyller år!! Så vi möter upp dem i Mariestad för att sedan åka hem till K-stad & sova ett par timmar ;)
För på lördag har vi städdag här på gården & det brukar bli ett väldigt trevligt kalas på eftermiddagen :)
Söndag är det opel träff här i Karlstad så jag hoppas Jonas får igång opeln så den rullar på så han kommer iväg & kan träffa alla blogg kompisar :))
Jag har lovat alla barn att vi ska ta en sväng dit i Bettan bilen... Så Kalle, Vilma, Adam & Gabriel kommer befinna sig i himmelriket... stylade bilar överallt ;)
nu är det dags att fara till skolan & jag hoppas ni får en solig fin dag :)
kramar till er alla

Inga kommentarer: