2010-01-06

Influensan!!

Ja nu har jag haft "vanliga" influensan!! & jag kan intyga att den var svår.. så hade jag fått svininfluensan så hade jag varit död nu!!!!
Jag var beredd att be Jonas köra ner mig till holland till någon självmordklinik.. SÅÅ sjuk har jag varit!!!
Men nu är jag ny durshad, nya kläder & tänderna är borstade två gånger... & vipps är man nästan frisk ;)
Tyvärr så är det ju fortfarande jätte synd om mig då julen ska ut idag.. & jag orkar inte ta tag i det..
Men julgranen håller på att klä av sig själv då barren släpper & de tar ju med sig kulorna åxå så det problemet är snart löst ;)
Tack & lov är Jonas hemma idag så han får sköta marktjänsten, medans jag sitter som ett kolli vid datorn :)
Nu ska jag ta en kopp te till :)
många kramar till er alla :)

Inga kommentarer: