2009-11-22

Regn, regn & åter regn....

Vart tog solen vägen??? Funderar på att måla allt vitt & sätta in uv lampor överallt ;)
Jag har jätte lätt för att bli deprimerad när det är sånt här skit väder..

Väntar nu på att en kille som säljer sin cross trainer ska ringa, för vi står på kö ´för att få köpa den :) jag hoppas att den blir vår för då kan jag stå i vardagsrummet & promenera än att gå ut i detta skitväder.. Löpband åt Bella & hundlåda i badrummet låter som en smart ide' vissa dagar ;)

Sen har jag ju sorg åxå.... Min hårtork somjag fick av mina föräldrar när jag fyllde 12 har brakat ihop... Alltså den har ju ett par år på nacken men den har varit en tro tjänare... Jonas limmade fläkten men jag tror den har gett upp... iså fall blir det en ordentlig begravning,, av en kär vänn..... :(

Nu ska jag kolla lite på FB & se vad alla gör en dag som denna....
Ha det gott i regnet

1 kommentar:

Pia sa...

Här är det regn och rusk.. Tur att jag tankat vinter hos mamma i en vecka!! ;o)

Skönt med fastställd diagnos för Kalle.. Nu vet de vad de ska utgå ifrån och jag hoppas verkligen att de gör något bra för honom..

Kram!