2009-07-22

kameran ett minne blott!!

Ja tyvärr blir det inga kort då kameran har bestämt sig för att sluta fungera... En dag så gick det bara inte att starta den *SUCK*
Så vi får åka iväg till kamera doktorn för en snabb diagnos...
Men undertiden kan jag ju berätta att här händer det inte mycket.. Allt tuffar på som det ska!!
Men igår bröt vi vardagen & stack iväg till Örebro till Lek & Buslandet med syrran & hennes barn!! Jag vet inte vem som var tröttast jag eller barnen???
Men jag somnade ett par timmar när jag kom hem... skulle ju bara läsa ett par sidor men råkade blunda av mistag & vipps så rann ett par timmar bort..
Både Kalle & Vilma hade haft jätte skoj sa de så jag får väl tro på det *ha ha*
Nu funderar jag på att sticka iväg & handla lite innan hela barnbidraget går åt till annnat *L*
ha nu en underbar dag!
kram Bettan

Inga kommentarer: